Referentie Murat Gül

Net als drie jaar geleden ziet Murat Gül vochtplekken verschijnen in het plafond direct onder zijn badkamer. Het lijkt erop dat de lekkage die hij drie jaar geleden heeft gehad terug is.

 

 

 

 

“Ik heb onmiddellijk de verzekering gebeld toen ik donkere plekken zag verschijnen in het plafond boven de keuken en eetkamer.” Vertelt Murat. “De plekken zagen er hetzelfde uit als drie jaar geleden. Een inspecteur van de verzekering bevestigde mijn vermoeden. Het toenmalige herstelbedrijf heeft destijds de afvoerput niet goed geplaatst en afgedicht waardoor de lekkage terug is gekomen.”

Het eerste contact

Op basis van de situatie stuurde de verzekering dit keer een ander herstelbedrijf om de schade te herstellen, namelijk QBuild. Murat vertelt: “Ik kende QBuild nog niet maar mijn eerste contact met de Schadeherstelmanager was meteen goed. Ook de twee uitvoerende medewerkers, Mustafa en Pascal, waren vakkundig en bovendien prettig in de omgang. Ondanks dat ik drie jaar geleden dezelfde lekkage had, wist ik niet wat ik kon verwachten, want toen onderhield mijn zoon het contact met het herstelbedrijf. QBuild communiceerde duidelijk en hield mij goed op de hoogte, dat was wel fijn.”

Eerst het vocht eruit

“Eerst moet het vocht eruit, vertelden de medewerkers”. Door de lekkage is er vocht in de muren getrokken. Om te voorkomen dat er schimmel ontstaat, is het van belang dat het vocht eerst uit de woning wegtrekt. Dat doet QBuild door middel van drogers. In totaal is QBuild vier keer bij Murat thuis geweest. “Dat kwam doordat de drogers eerst hun werking moesten doen, dat had tijd nodig. Na de droging werd het cement gestort en ook dat had even tijd nodig om te drogen voordat ze konden beginnen met opbouwen. In totaal kon ik ongeveer twee weken mijn badkamer niet gebruiken. Er werd mij wel aangeboden om een mobiele douchecabine te laten plaatsen maar dat hoefde niet. Ik kon in de tussentijd ergens anders terecht om de badkamer te gebruiken.”

Een luisterend oor

Murat sluit af: “Mij is vooral is bijgebleven is dat de medewerkers van QBuild een luisterend oor boden. Ze hebben goed naar mijn wensen geluisterd en daarnaar gehandeld. Het is een bedrijf dat zegt wat het doet en doet wat het zegt. Ook het contact met de schadeherstelmanager was prettig en ik kreeg snel reacties op mijn mailberichten en/of telefoontjes. Inmiddels kan ik weer gebruik maken van mijn badkamer en gaan we ervan uit dat de lekkage niet meer terugkeert!”



 

 
 

Neem direct contact op:

Wij staan altijd voor u klaar. Ook nu.

T: 030 – 687 00 04

E: info@QBuild.nl

Onze Privacyverklaring